Polscy użytkownicy pakietu biurowego Microsoft Office 2010 PC lub 2011 Mac mogą już dokonać aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania. Spełniając odpowiednie warunki operacja jest darmowa i potrwa do 30 kwietnia 2013 roku.
W październiku ubiegłego roku, kiedy pakiet Office 2013 osiągnął status RTM, Microsoft ogłosił, że ci klienci, którzy od dnia 19 października do 30 kwietnia 2013 roku kupią oprogramowanie Office 2010 dla komputerów PC lub Office 2011 dla komputerów Mac, będą mogli za darmo dokonać aktualizacji do danej wersji pakiet Office 2013.
W związku z tym, że wczoraj miała miejsce światowa premiera najnowszej edycji pakietu, Microsoft uruchomił specjalną witrynę, za pośrednictwem której można przejść przez proces aktualizacji. Użytkownicy pakietów Office 2010 PC i Office 2011 Mac, w zależności od posiadanej edycji, mają do wyboru aktualizację do pakietów Office 2013, Office 365 lub mogą korzystać tylko z Office 365. Bez dodatkowych kosztów można też zamówić dyski DVD z zapasową kopią pakietu. Dostawa takiej kopii, według Microsoftu, może potrwać od 3 do 4 tygodni i nie dotyczy usługi Office 365.
Aby dokonać aktualizacji, należy wejść na strone office.microsoft.com, podać klucz produktu Office 2010 lub Office 2011 znajdujący się na opakowaniu oprogramowania i przepisać kod weryfikacyjny. Następnie należy pobrać wskazaną wersję pakietu Office 2013 i zalogować się w programie za pomocą konta Microsoft. Przy pomocy konta Microsoft można też logować się do usług Hotmail, SkyDrive czy Xbox LIVE.