Outlook Web App to popularny klient poczty elektronicznej, który umożliwia użytkownikom dostęp do swojej skrzynki odbiorczej z poziomu przeglądarki internetowej. Oferuje dostęp do poczty e-mail, kalendarza, kontaktów, a także zadań. Funkcja, którą warto znać i którą oferuje Outlook Web App , to powiadomienia, które informują użytkowników o nowych wiadomościach e-mail w czasie rzeczywistym.
Włączenie powiadomień z Outlook Web App na pulpicie systemu Windows może znacznie usprawnić pracę z pocztą elektroniczną, umożliwiając szybsze reagowanie na pilne wiadomości i minimalizując ryzyko przeoczenia ważnych informacji. W tym poradniku pokażemy, jak je włączyć.
Jak włączyć powiadomienia na pulpicie z aplikacji Outlook Web App?
- Zaloguj się na stronie www.office.com.
- Przejdź do aplikacji Outlook.
- Przejdź do ustawień, klikając ikonkę zębatki znajdującą się w prawej górnej części ekranu.
- W wyświetlonym panelu bocznym zaznacz opcję Powiadomienia na pulpicie.
Od teraz w systemie Windows będą wyświetlały się powiadomienia dotyczące nowych wiadomości e-mail tak samo jak to działa w przypadku klasycznej aplikacji Outlook, zainstalowanej na komputerze.