Zastanawiasz się, z jakich aplikacji Microsoft 365 korzystać w codziennej pracy z zadaniami i planowaniem czasu? Dobrze trafiłeś! Przeprowadziliśmy dla Was webinar, w którym zaprezentowaliśmy możliwości planowania pracy w Microsoft 365. Skupiamy się na popularnych programach takich jak Listy, To Do i Planner. Omawiamy kluczowe różnice między aplikacjami, demonstrujemy ich najważniejsze cechy i podpowiadamy, których aplikacji używać do pracy indywidualnej, a których do pracy zespołowej.
Z webinaru dowiesz się:
👉 Listy, To Do, Planner — co to i do czego służy?
👉 Planner: zadania w programie, przedziały, wykresy i harmonogramy
👉 To Do: budowa aplikacji, dodawania zadań, listy a grupy, udostępnianie i przydzielanie zadań
👉 Listy: definiowanie kolumn, formatowanie danych, powiadomienia
👉 Gdzie i za ile można kupić omówione narzędzi
Zapraszamy do oglądania i zostawiania swoich komentarzy!