XBOX 360 już od 3 listopada w Polsce

XBOX 360 już od 3 listopada w Polsce

Autor: Adam Stępień

Opublikowano: 8/29/2006, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3646

Firma Microsoft oficjalnie poinformowała o planach wprowadzenia 3 listopada 2006 r. konsoli Xbox 360 do Polski, Węgier, Czech i Słowacji, o czym pisaliśmy tydzień temu. Wydarzenie to, w połączeniu z zapowiadanym wprowadzeniem Xbox 360 na rynek południowoafrykański, zwiększy z 16 do 21 liczbę krajów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA), w których konsola będzie w sprzedaży.

Plany wprowadzenia konsoli Xbox 360 zostały ogłoszone w trakcie konferencji prasowej, która odbyła się 23 sierpnia 2006 r. w Lipsku podczas targów Games Convention 2006. Firma Microsoft podała również ceny konsoli w poszczególnych krajach. W Polsce będą się kształtowały następująco: 1199 zł za Xbox 360 Core System i 1599 zł za Xbox 360.

Od 3 listopada, na półki sklepowe trafią takie gry jak: „Project Gotham Racing 3” (Bizarre Creations/Microsoft Game Studios), „Kameo” (Rare/MGS) oraz „Perfect Dark Zero” (Rare/MGS). W kolejnych tygodniach, oferta gier działających na konsoli Xbox 360 zostanie poszerzona o: „Gears of War” (Epic Games/MGS), „Crackdown” (Real Time Worlds/MGS), „Viva Pinata” (Rare/MGS) i „Forza 2” (MGS). Entuzjaści gier video będą mogli zaopatrzyć się również w akcesoria do konsoli: bezprzewodowy kontroler Xbox 360, dodatkowe zasilanie (Battery Pack) oraz pilot do zdalnego sterowania multimediami i konsolą (Xbox 360 Universal Media Remote).

„To dobra wiadomość dla wszystkich fanów elektronicznej rozrywki w Polsce – konsola nowej generacji Xbox 360 oraz najnowsze, popularne na całym świecie gry i akcesoria, trafią jeszcze przed Świętami na półki sklepowe w całym kraju” – powiedział Bartłomiej Danek z polskiego oddziału firmy Microsoft. „Konsola Xbox 360 przyciąga olbrzymie zainteresowanie polskich graczy, ponieważ nie tylko oznacza dostępność najpopularniejszych tytułów gier w sklepach, ale również zapowiada szereg wyjątkowych wydarzeń w świecie młodzieżowym. Jej premiera oznacza wejście w nową erę elektronicznej rozrywki i dynamiczny rozwój rynku gier w Polsce.” – podsumował Bartłomiej Danek.

Źródło: http://www.microsoft.com/poland/centrumprasowe/prasa/06_08/07.mspx

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia