Surface Pro, podobnie jak jego poprzednik, może otrzymać własną reklamę telewizyjną. Po sukcesie reklamy Surface RT, lider oddziału Surface Panos Panay zasugerował twórcy poprzedniej reklamy, by tę "zabawę" powtórzyć.
Reklama telewizyjna dotycząca tabletu Surface w wersji z Windows RT wystartowała na 11 dni przed oficjalnym wydaniem produktu. Całość została stworzona w oparciu o niecodzienną choreografię taneczną, a za kamerą stanął Jon M. Chu, który reżyserował m.in. Step Up 2 oraz 3D czy G.I. Joe: Odwet, którego premiera planowana jest na marzec.
Sama reklama odniosła spory sukces, bowiem firma Ace Metrix, zajmująca się analizą reklam wideo nazwała ją najbardziej efektywnym spotem reklamowym roku dla tabletu. Nic więc dziwnego, że Panos Panay, lider oddziału Surface myśli o stworzeniu podobnej reklamy, tym razem dla Surface Pro. Poprzez Twitter, w odniesieniu do pierwszej reklamy, skierował on do Chu takie oto słowa: To była naprawdę dobra zabawa. Może powinniśmy to powtórzyć?
Wielu uważa, że nie jest to tylko publiczna pogawędka pomiędzy tymi dwoma panami, a zapowiedź czegoś konkretnego. Zwłaszcza, że Chu na swoim Twitterze napisał: Byłem ostatnio bardzo tajemniczy. Nie mogę się doczekać, aby ujawnić więcej.
Premiera Surface Pro planowana jest na koniec stycznia, bez żadnej konkretnej daty. Ceny producent ustalił na 899 dolarów za wersję 64 GB i 999 dolarów za tablet w wersji 128 GB.