Nowy portal MSN.gazeta.pl zastąpi dotychczasową wersję MSN. Cały ruch zostanie przekierowany na nowy portal. Zgodnie z umową Agora będzie odpowiedzialna za jego obsługę techniczną i dostarczanie treści. W ten sposób użytkownicy MSN.pl – ponad milion realnych użytkowników każdego miesiąca - uzyska dostęp do wielu dodatkowych serwisów tworzonych przez Agorę. Jednocześnie Agora będzie pierwszym partnerem online, który na mocy podpisanej właśnie umowy zintegruje swoje serwisy z komunikatorem Windows Live Messenger. Dzięki temu ich użytkownicy uzyskają nowe narzędzie do komunikacji i współdzielenia swoich zasobów.
Na mocy zawartej umowy, za sprzedaż powierzchni reklamowej będzie odpowiadał departament internetowy Agory. Powierzchnie reklamowe będą sprzedawane zarówno na nowym portalu, jak i w usłudze Windows Live. W tej chwili serwisy Microsoftu zajmują 18. miejsce w rankingu najpopularniejszych witryn w polskim internecie (źródło: Megapanel PBI/Gemius, marzec 2009).