OneDrive i Microsoft Teams od początku współdzielą ważną rzecz — pliki. Na karcie "Zespołów" o tej nazwie możemy korzystać z naszych i udostępnionych nam plików w magazynach w chmurze, a pliki tworzone wewnątrz Teams zapisują się w OneDrive. W drugą stronę nie jest tak łatwo, jednak ma się to zmienić.
Oczywiście kiedy zalogujemy się bezpośrednio w OneDrive, zyskamy dostęp do naszych plików, z którymi wcześniej mieliśmy do czynienia w Microsoft Teams. Będą one jednak rozproszone, jako że nie istnieje żadna kategoria, która by je porządkowała. Zmieni się to za sprawą nowej funkcji, którą uwzględniono w harmonogramie zmian w Microsoft 365.
OneDrive: Łatwo nawiguj do wszystkich twoich plików Teams z OneDrive
Dodajemy do OneDrive sekcję "Twoje Zespoły" na stronie "Więcej miejsc", aby umożliwić ci łatwe odnajdywanie i pracowanie ze wszystkimi twoimi plikami w Teams.
Według rozpiski funkcja (Feature ID: 88912) ma wejść w ogólną dostępność w kwietniu tego roku. To na pewno miły dodatek, ale nawet po jego uruchomieniu OneDrive'owi ciągle będzie wiele brakować do pełnej synergii z "Zespołami". Podobnie wygląda to w Outlooku, dla którego rozszerzone wsparcie dla OneDrive przewidywane jest dopiero na grudzień.