Powszechnie wiadomo, że miejsce na reklamę można znaleźć wszędzie. Również na murach budynków. Microsoft ponownie wykorzystuje puste i niekiedy mało estetyczne powierzchnie do promocji nowego tabletu Surface.
Pomysł na reklamę muralową pojawił się w Redmond w 2012 roku, niedługo przed premierą pierwszej edycji tabletów z serii Surface. Grafiki promujące urządzenie pojawiły się na murach budynków w wielu dużych miastach w Stanach Zjednoczonych.
Microsoft wrócił do tego pomysłu i na nowo pokrył należące do niego powierzchnie ścian, tym razem reklamując drugą generację Surface. Na profilu produktu w serwisie Facebook pojawiły się fotografie kilku takich ścian. Niestety zdjęcia nie zostały oznaczone, więc trudno powiedzieć w jakich miastach się pojawiły. W porównaniu do ubiegłego roku nowe murale są bardziej szczegółowe. Poprzednie mówiły niewiele i ogólnie było wiadomo tyle, że Microsoft pracuje nad czymś, co nazywa się Surface.
Czy taka reklama faktycznie zwiększy sprzedaż nowych tabletów? Tego nie wiadomo, ale Microsoft od kilku tygodni prowadzi bardzo zaawansowaną kampanię reklamową nowego produktu. Pewne jest jedynie to, że firma chce dołożyć wszelkich starań, aby Surface 2 nie okazały się taką klapą jak pierwsza generacja.