Microsoft wciąż atakuje reklamami

Microsoft wciąż atakuje reklamami

Autor: Damian Lisak

Opublikowano: 6/7/2017, 2:39 PM

Liczba odsłon: 1951

Wraz z pojawieniem się systemu Windows 10 Microsoft znajduje co raz więcej innowacyjnych metod mających na celu zareklamowania swoich usług klientom. Zaliczyć do nich możemy reklamy w menu Start, w Eksploratorze plików, a nawet w funkcji Udostępnij. Teraz pojawił się nowy pomysł, który ukierunkowany jest na aplikację poczty Outlook.com.

WindowsArea.de informuje, że Microsoft reklamuje swoją aplikację Outlook w wersji na Androida użytkownikom tego systemu, po tym jak ci wprowadzą dane swojego konta Outlook do domyślnej aplikacji obsługującej pocztę e-mail na tej platformie, aby zsynchronizować e-maile z konta Outlook.com. Gdy użytkownicy otwierają skrzynkę e-mail, wyświetlana jest wiadomość o tym, że korzystanie z programu Outlook na Androida jest znacznie lepsze, niż z aplikacji Gmail, ponieważ Microsoft oferuje funkcje takie jak Priorytetowe, Kalendarz, integrację z Dropboxem, oraz wsparcie dla sieci korporacyjnych i edukacyjnych. Ponadto, użytkownicy otrzymują wyraźny link, dzięki któremu mogą pobrać aplikację Outlook na system Android ze sklepu Google Play, lub mniej widoczne łącze umożliwiające synchronizację. WindowsArea zwrócił uwagę, że nie byłoby problemem korzystanie z Outlooka na Androidzie, gdyby nie liczne błędy, jak np. 408 (przekroczenie czasu żądania), które są uciążliwe i irytujące.

Nowa reklama Microsoftu

Z jednej strony trudno się dziwić, że Microsoft stara się promować i zachwalać swoje rozwiązanie poczty, zwłaszcza, że są one darmowe. Jednakże, agresywny sposób reklamy giganta może przynieść odwrotny efekt do oczekiwanego, zniechęcając obecnych i przyszłych użytkowników do jakiejkolwiek formy korzystania z Outlooka. Aplikację Outlook na Androida można pobrać ze sklepu Google Play.

Źródło: https://mspoweruser.com/microsoft-just-found-new-way-annoy-users-app-ads/

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia