Microsoft porzucił swój slogan reklamowy

Microsoft porzucił swój slogan reklamowy

Autor: Krzysztof Kapustka

Opublikowano: 5/5/2013, 8:34 PM

Liczba odsłon: 3804

Hasło reklamowe "Be what's next" nie należy już do firmy Microsoft. Zgodnie ze złożonym w amerykańskim urzędzie patentowym dokumentem, ważność sloganu wygasła z dniem 1 kwietnia.

Slogan reklamowy "Be what's next" został ogłoszony przez Microsoft w 2010 roku, podczas konferencji Global Exchange. Trzeba jednak przyznać, że korporacja korzystała z tego hasła w swoich materiałach promocyjnych niezwykle rzadko. Nawet w sierpniu 2012 roku, kiedy Microsoft zmienił swoje firmowe logo, hasło to nie zostało w żaden sposób zastosowane.

Nie jest znany powód rezygnacji z tego hasła, a na chwilę obecną w urzędzie patentowym nie został złożony żaden wniosek zawierający jakiekolwiek nowe. Wygląda więc na to, że firma przez jakiś czas nie zamierza korzystać z żadnego sloganu reklamowego z logo firmy.

Źródło: http://tess2.uspto.gov/bin/showfield?f=doc&state=4810:8nt2pl.3.1

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia