Microsoft i 4 mln funtów na marketing

Microsoft i 4 mln funtów na marketing

Autor: Adam Stępień

Opublikowano: 12/10/2007, 7:11 PM

Liczba odsłon: 2339

Firma Steve'a Ballmera nie chce być gorsza od swojej japońskiej konkurencji, dlatego na przedświąteczną promocję Xboksa 360 w Anglii zostało przeznaczone aż 4 miliony funtów! Walka o resztki ze stołu po Nintendo ruszyła.

Okres przedświąteczny to wojna. Wojna między producentami zabawek i sprzętu. Nintendo wstrzymało swoją kampanię reklamową, Sony wysypało z torby milion funtów na nową akcję promocyjną. A co robi Microsoft? Też szasta pieniędzmi. Aż 4 milionami funtów będzie dysponował dział marketingu Giganta z Redmond przy opracowywaniu akcji promocyjnej Xboksa 360 na te święta w Anglii.

"Wydamy ponad 4 miliony funtów w Anglii w tegorocznym okresie świątecznym na przekazanie ludziom, że pośród 300 gier na Xboksa 360 każdy znajdzie coś dla siebie. W swojej ofercie mamy najlepsze tytuły przeznaczone dla oddanych graczy, ale znajdą się także pozycje, które praktycznie każdy może wziąć i zagrać" - powiedział Stephen McGill, szef angielskiego oddziału Microsoftu ds. gier i rozrywki.

Źródło: http://www.gram.pl/news_9QThHu2_Microsoft_i_4_miliony_funtow_na_marketing.html

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia