W tym tygodniu nasz ekspert Arkadiusz Partyka poprowadził dla Was webinar, w którym przedstawił aplikacje do harmonogramowania zadań w Microsoft 365 i Microsoft Project. Na wydarzeniu omówił narzędzia do pracy z zadaniami firmy Microsoft: porównał programy Planner, Project for the Web oraz Project (desktop). Wyjaśnił też kluczowe różnice i podpowiedział, które programy lepiej używać do pracy indywidualnej, a które do pracy zespołowej.
Jeżeli uczestniczyliście w webinarze i chcecie teraz powrócić do omawianych tematów albo przegapiliście wtorkową transmisję i chcecie nadrobić zaległości, to jest ku temu świetna okazja! Cały webinar Jak pracować z zadaniami w Microsoft 365 i Project? możecie teraz zobaczyć za darmo na YouTube. Z nagrania dowiecie się więcej o następujących tematach:
- Zarządzanie pracą w Microsoft 365.
- Praca zespołowa czy indywidualna?
- Planner, Project i Project for the Web – omówienie aplikacji.
- Planowanie zadań w programach.
- Czas pracy.
- Zasoby w projekcie.
- Koszty harmonogramu.
- Analiza wykonanej pracy.
- Jaki program wybrać i gdzie kupić?
- Q&A
Zapraszamy do oglądania i zostawiania swoich komentarzy!