Nie ma już chyba na świecie firmy ani organizacji — obojętnie, jakich rozmiarów — która nie odczułaby skutków globalnej pandemii koronawirusa. Ta bezprecedensowa sytuacja jest dla wielu okazją do sięgnięcia po raz pierwszy po rozwiązania do pracy zespołowej, a dla firm już z nich korzystających — do ich wzmożonego użytku. Aby osiągać najlepsze rezultaty, zachować produktywność i móc wygodnie z nich korzystać, warto poznać je lepiej.
Narzędzia do pracy zdalnej — po co ich używać?
W ostatnich dniach wystartowała promocja na Office 365 E1, który teraz można uzyskać za darmo na 6 miesięcy. W pakiecie znajdziemy m.in. Microsoft Teams, Exchange Online, SharePoint Online i wiele innych przydatnych aplikacji. Z naszych szkoleń dowiecie się, jak najlepiej je wykorzystać.
Platformy do współpracy i pracy zdalnej od Microsoft pozwalają maksymalnie wykorzystać możliwości chmury, a także naszych komputerów i smartfonów, by praca z zespołem (lub samodzielna) przebiegała sprawnie i wygodnie. Jako że najtrudniej jest postawić ten pierwszy krok, postanowiliśmy Wam w tym pomóc! Nasi eksperci poprowadzą dla Was serię darmowych webinarów, do których możecie dołączyć w aplikacji Teams (aby dołączyć, nie potrzebujesz mieć zainstalowanej wersji aplikacji). Tematyka obejmuje najpopularniejsze platformy do pracy zdalnej.
Kiedy odbędą się webinary?
Webinary odbędą się w trzech terminach:
- 8.04, środa, godz 12.00: Microsoft Teams, prowadzi Łukasz Słociak
- 14.04, wtorek, godz 12.00: Windows Virtual Desktop, prowadzi Szczęsny Marcin
- 16.04, czwartek, godz 12.00: Office 365 E1, prowadzi Mateusz Miciński
Czego nauczysz się na webinarach?
Z webinaru poświęconego Teams dowiecie się, jak komunikować się z zespołem i pracować z plikami w centrum pracy zespołowej, jakim jest Microsoft Teams. Na naszym drugim szkoleniu, dotyczącym Windows Virtual Desktop, poznacie możliwości pracy z pulpitem zdalnym Windows. Webinar trzeci wprowadzi Was w świat Office 365 E1 i jego praktycznych funkcji, takich jak komunikacja za pomocą poczty e-mail Exchange, praca z zadaniami i terminami, praca na plikach pakietu Office i zdalne przesyłanie danych.
Jak wziąć udział?
Udział w webinarach jest bezpłatny! Warto więc zapisać sobie podane wyżej terminy w kalendarzu i dołączyć do naszych ekspertów technologii Microsoft, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, a także odpowiedzą na Wasze pytania. Jak wziąć udział w webinarach? To bardzo proste! Wystarczy wejść na stronę http://warsztaty.centrumxp.pl i zapisać się. Całość powinna zająć maksymalnie minutę i... gotowe!
Źródło: http://warsztaty.centrumxp.pl/