AdDuplex udostępnił właśnie dane na marzec 2020. Na ich podstawie kreśli się pewien obraz tego, jak wygląda rynek urządzeń z Windows 10. Trzeba jednak pamiętać, że jest to jedynie wynik badania przeprowadzonego na grupie 100 tys. urządzeń, dlatego nie oddaje precyzyjnie obrazu całości (miliarda urządzeń). Z drugiej strony między raportami z kolejnych miesięcy istnieje wyraźna konsekwencja. W tym miesiącu doprowadziła ona do kolejnego wzrostu udziału Windows 10 19H2.
Jeszcze w lutym November 2019 Update (1909) znajdował się tylko na 22,6% pecetów z Windows 10, a teraz jego udział wynosi 28,2%. Poprzednia wersja — May 2019 Update — zaliczyła tymczasem spadek z 52,6% do 50,7%. Zmniejszył się również udział October 2018 Update: z 16,4% do 11,4%. Odnotowano także niespodziewany, aczkolwiek drobny wzrost udziałów starszych wersji, takich jak April 2018 Update, Fall Creators Update, Creators Update, a nawet starszych. AdDuplex tłumaczy to tym, że z powodu izolacji wielu użytkowników sięgnęło po "niecodzienne" pecety, które nie były przez ostatni czas aktualizowane.
Jeśli chodzi o historię wersji, to znów nie ma tu niespodzianek. Udział listopadowej aktualizacji 2019 roku rośnie stabilnie, ale powoli. Raczej mało prawdopodobne jest, by w chwili premiery May 2020 Update dociągnął on choćby do połowy tego, ile zdobywali jego bardziej popularni poprzednicy.