Współpraca koncernu z serwisem Digg.com

Współpraca koncernu z serwisem Digg.com

Autor: Daniel Karcz

Opublikowano: 7/26/2007, 2:59 PM

Liczba odsłon: 2436

Firma Microsoft podpisała umowę z serwisem społecznościowym Digg.com, w rezultacie czego koncern stał się wyłącznym dostawcą reklam zarówno w postaci graficznej jak i tekstowej dla wspominanego serwisu.

Umowa, zawarta została na okres trzech lat i oprócz współpracy z serwisem Digg.com, koncern za pośrednictwem tej umowy nawiązał także współpracę z korporacją Federated Media, która to do tej pory tworzyła kampanie reklamowe dla wspominanego serwisu. Od momentu podpisania umowy o współpracy, Microsoft zadeklarował, iż będzie wdrażał nowe kampanie reklamowe do portalu Digg.com, natomiast Kevin Rose, założyciel wspomnianego serwisu, zapowiada już teraz, że na jego łamach nie pojawią się żadne treści reklamowe, które mogłyby zakłócić przeglądanie jego zawartości przez czytelników.

Od jakiegoś czasu Microsoft za wszelką cenę chce wzmocnić swoją pozycję na rynku reklamy online, lecz na chwile obecną nie zagraża on takim gigantom w tej branży jak Google czy Yahoo. Warto dodać, iż niebawem sfinalizowana będzie transakcja przejęcia firmy aQuantive Inc., która kosztowała Microsoft 6 miliardów dolarów.

Źródło: http://www.infoworld.com/article/07/07/25/Microsoft-Digg-form-advertising-agreement_1.html

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia