Przenosiny artykułów bazy wiedzy KB

Przenosiny artykułów bazy wiedzy KB

Autor: Adam Stępień

Opublikowano: 2/18/2009, 11:46 AM

Liczba odsłon: 3159

Artykuły bazy wiedzy KB nie będą już umieszczane na stronie support.microsoft.com, a na stronach Technet i MSDN. Microsoft zdecydował się na ten ruch, bo chce programistom i specjalistom IT udostępnić miejsce, gdzie będą mogli nie tylko otrzymać wsparcie techniczne, ale także uzyskać dodatkowe szczegóły o produkcie, którego problem dotyczy i inne powiązane informacje.

Prace nad przenosinami rozpoczęły się wczoraj, kiedy przeniesiono 20 pierwszych artykułów KB. Za 10 dni Microsoft planuje przenieść kolejne 55 tys. artykułów, o ile wyszukiwarki prawidłowo uwzględnią te zmiany w wynikach wyszukiwania. Docelowo wszystkie artykuły o poprawkach i zabezpieczeniach dotyczących produktów firmy Microsoft mają trafić na MSDN oraz TechNet.

Źródło: http://blogs.technet.com/wardpond/archive/2009/02/17/microsoft-knowledge-base-articles-moving-to-technet-and-msdn.aspx

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia