Jeśli jesteście użytkownikami Outlook.com z kontem osobistym (hotmail.com, msn.com, outlook.com itd.), to mogliście zauważyć większy niż normalnie napływ wiadomości-śmieci, wliczając w to nawet maile phishingowe. Problemy ze spamem wiele osób zgłaszało od 2 miesięcy. Dziś Microsoft wydał komunikat, w którym informuje o rozwiązaniu tego problemu.
Ostatnie problemy ze spamem w Outlook.com wydają się dość powszechne. U niektórych użytkowników zamiast 3-5 dziennie na skrzynce lądowało nawet ponad 20. Choć podłoże tych problemów nie zostało oficjalnie podane, to najprawdopodobniej zawiódł filtr antyspamowy. Szczęśliwie udało się to naprawić, o czym dziś poinformował Microsoft na Twitterze:
Hi there, we're sorry about the inconvenience. Our team investigated and confirmed the spam issue should now be resolved, thanks for your patience.
— Microsoft Outlook (@Outlook) February 21, 2023
Hej, przepraszamy za niedogodności. Nasz zespół zbadał i potwierdził, że problem ze spamem powinien być już rozwiązany, dzięki za waszą cierpliwość — czytamy w tweecie. Mimo zapewnień Microsoftu pojawiły się głosy, że śmieciowe e-maile nadal docierają do skrzynek odbiorczych. Naprawa usterki została potwierdzona dzisiaj, więc możliwe, że zmiana nie została rozpropagowana u wszystkich bądź też problem nie jest do końca rozwiązany. Tak czy inaczej powinniśmy się temu przyjrzeć w najbliższych dniach.
A Wy, Czytelnicy CentrumXP, zaobserwowaliście w ostatnim czasie więcej spamu na swoich skrzynkach? Dajcie nam znać w komentarzach!