Microsoft został wyróżniony przez Stowarzyszenie Profesjonalistów Wsparcia (Association of Support Professionals - ASP) za swoje Centrum Wsparcia Technicznego. Zespół ekspertów wybierających zwycięzców kieruje się systemem punktacji w 25 różnych kategoriach funkcjonowania. Co charakteryzuje perfekcyjne strony pomocy technicznej? Miedzy innymi intuicyjność poruszania się po iwtrynie, szybkie zdobycie potrzebnych informacji, znakomity wygląd, użyteczność materiałów w bazie wiedzy, zapewnienie pomocy w wielu językach.Zwykle około 70 firm zgłasza się do corocznych zawodów. Dziewiąta, tegoroczna edycja tego konkursu wyłoniła grono 8 firm charakteryzujących się znakomitą pomocą i wsparciem technicznym online. Obok Microsoft są to: Dell, Hewlett-Packard Customer Care, Juniper Networks, Lucent Technologies, McAfee, Reuters, RM, Made2Manage i think3. Microsoft dołączył także do galerii sławy ASP, która honoruje witryny mianowane jako "Ten Best" przez ostatnie 4 lata.

Pomoc Techniczna Microsoft