Microsoft stawia na marketing

Microsoft stawia na marketing

Autor: Krzysztof Kapustka

Opublikowano: 10/18/2012, 11:06 AM

Liczba odsłon: 2729

Firma MarketingPilot Software została w całości przejęta przez Microsoft. Firma została wchłonięta do zespołu odpowiedzialnego za Microsoft Dynamics CRM. MarketingPilot, założony w 2001 roku, zajmuje się tworzeniem oprogramowania przeznaczonego dla działów marketingowych i agencji reklamowych. Zdaniem Microsoft, zintegrowanie oprogramowania tych dwóch firm pomoże lepiej zrozumieć potrzeby dyrektorów działów marketingu. Marketingowcy zaś otrzymają rozwiązania wspierające ich w planowaniu, monitorowaniu i optymalizacji interakcji między klientami, tworzeniu wielokanałowych kampanii marketingowych, jak również w rozliczaniu zwrotów inwestycji.

To już kolejny zakup Microsoft w ciągu ostatnich dni. Wczoraj pod skrzydła korporacji trafiła firma StorSimple świadcząca usługi przechowywania, zabezpieczania i archiwizacji danych w oparciu o chmurę.

Źródło: http://www.marketingpilot.com/news/marketingpilot_release_msft.shtml

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia