Microsoft w ubiegły weekend promował Windows 8 w brytyjskim centrum handlowym Bluewater. Firma wykazała się dużą kreatywnością.
Microsoft robi co może, by przyciągnąć do siebie klientów i zachęcić ich do zakupu nowego Windows 8. Mieliśmy już zniżkowe aktualizacje, pojawiające się tu i tam Sklepy Microsoft, reklamy telewizyjne i różne kampanie reklamowe opiewające na łączną kwotę 500 milionów dolarów. Tym razem, zamiast wydawać duże kwoty, firma postawiła na kreatywność. W brytyjskim centrum handlowym Bluewater ustawiono na schodach wielką zjeżdżalnię Windows 8, z której mogli korzystać klienci sklepu.
Zakupowiczom w czasie zjazdu robiono zdjęcia, które, prócz tego, że były wyświetlane na wielkich ekranach LCD, były także drukowane i rozdawane na pamiątkę. Publikowano je także na Facebooku i Twitterze i niedługo mają pojawić się w postaci krótkiego filmiku. Dodatkowo, osoby, które opublikowały swoje zdjęcie na Twitterze z tagiem #fastandfun, hasłem reklamowym promocji, wezmą udział w losowaniu nagród. Trzeba przyznać, że marketingowcy korporacji wykazali się dużą pomysłowością.