Marketing w wydaniu Microsoft

Marketing w wydaniu Microsoft

Autor: Krzysztof Kapustka

Opublikowano: 11/5/2012, 7:18 PM

Liczba odsłon: 2177

Microsoft w ubiegły weekend promował Windows 8 w brytyjskim centrum handlowym Bluewater. Firma wykazała się dużą kreatywnością.

Microsoft robi co może, by przyciągnąć do siebie klientów i zachęcić ich do zakupu nowego Windows 8. Mieliśmy już zniżkowe aktualizacje, pojawiające się tu i tam Sklepy Microsoft, reklamy telewizyjne i różne kampanie reklamowe opiewające na łączną kwotę 500 milionów dolarów. Tym razem, zamiast wydawać duże kwoty, firma postawiła na kreatywność. W brytyjskim centrum handlowym Bluewater ustawiono na schodach wielką zjeżdżalnię Windows 8, z której mogli korzystać klienci sklepu.

Bluewater, zjeżdzalnia Windows

Zakupowiczom w czasie zjazdu robiono zdjęcia, które, prócz tego, że były wyświetlane na wielkich ekranach LCD, były także drukowane i rozdawane na pamiątkę. Publikowano je także na Facebooku i Twitterze i niedługo mają pojawić się w postaci krótkiego filmiku. Dodatkowo, osoby, które opublikowały swoje zdjęcie na Twitterze z tagiem #fastandfun, hasłem reklamowym promocji, wezmą udział w losowaniu nagród. Trzeba przyznać, że marketingowcy korporacji wykazali się dużą pomysłowością.

Źródło: http://betanews.com/2012/11/05/microsoft-promotes-windows-8-with-fast-and-fun-slide/

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia