Vimeo - bodaj najgroźniejszy konkurent YouTube'a - ogłosiło dziś, że stało się pierwszą platformą wideo, która doczekała się pełnej integracji ze stronami firmowymi w LinkedIn. Ta największa na świecie wolna od reklam platforma wideo pozwoli publikować nagrania natywnie na tych stronach - nieco na wzór istniejących już integracji z YouTube, Facebookiem i Twitterem. Użytkownicy serwisu będą też mieli możliwość wglądu w analitykę i statystyki wyświetleń właśnie na LinkedIn.
Wideo stało się jednym z kluczowych czynników, napędzających zaangażowanie członków LinkedIn, a firmy, które chcą zacząć konwersację ze swoją publicznością, coraz częściej sięgają po wideo na stronie firmowej. Nasza nowa integracja z Vimeo jest ekscytującym krokiem dla każdego, kto chce się bardziej zaprezentować i rozumie swój zasięg wobec mocno zaangażowanych, profesjonalnych odbiorców w LinkedIn.
Peter Roybal, główny menadżer produktu w LinkedIn
Integracja ta daje użytkownikom obu serwisów kilka korzyści:
- Maksymalizacja zasięgu na LinkedIn: platformy społecznościowe faworyzują natywne wrzuty, dlatego publikacja z Vimeo na LinkedIn zwiększa zasięg tych wideo.
- Scentralizowana dystrybucja: zamiast wgrywać wideo ręcznie na każdy serwis, można użyć Vimeo, które za jednym kliknięciem publikuje film we wszystkich lokalizacjach.
- Kampanie wideo i analityka w jednym miejscu: twórcy contentu mają dostęp do wszystkich statystyk - w tym także z filmów opublikowanych na LinkedIn - na swojej tablicy w Vimeo.
Wspomniane wyżej funkcje są już dostępne dla płatnych subskrybentów Vimeo. O tym, jak publikować na LinkedIn, Vimeo pisze tutaj.