Wprowadzanie danych do formularzy może wydawać się żmudne i frustrujące, dlatego często korzystamy z autowypełniania. Przeglądarki i inne aplikacje mogą zapamiętywać dane formularzy i automatycznie je uzupełniać. Teraz analogiczną funkcjonalność – tyle że opartą na AI – oferuje także Microsoft Copilot w aplikacjach Power Apps i Dynamics 365.
Nowa funkcjonalność Copilota dostarcza inteligentne sugestie wypełnienia pól w formularzach we wszystkich aplikacjach opartych na modelach zarówno w Power Apps, jak i aplikacjach w Dynamics 365. Zamiast ręcznego wprowadzania danych wystarczy kilka kliknięć lub naciśnięć klawiszy.
Pomoc Copilota w wypełnianiu formularzy w obszarze roboczym Dynamics 365 Customer Service
Copilot działa inaczej niż tradycyjne autouzupełnianie pól tekstowych w przeglądarkach, które po prostu zapamiętuje nasze wcześniejsze zapisane wybory (np. imię i nazwisko, adres, numer karty płatniczej). Tu natomiast na scenę wkracza sztuczna inteligencja Microsoftu, której sugestie wypełnienia opierają się o wykorzystanie aplikacji i wzorce danych, a także zawartość już znajdującą się w formularzu. Możesz po prostu zaakceptować sugestie, które odpowiadają Twoim potrzebom. Nie musisz się też obawiać – nic nie zostanie zapisane, dopóki tego nie potwierdzisz.
Pomoc Copilota w wypełnianiu formularzy w Dynamics 365 Sales Hub
Pomoc Copilota w wypełnianiu formularzy w aplikacjach opartych na modelach Power Apps i Dynamics 365 zaczęła być wdrażana w lutym w wydaniu Monthly Channel oraz we wczesnym dostępie dla 1. fali wydania 2024 ("2024 release wave 1"). Będzie ona dostępna domyślnie w ramach tej fali dla wszystkich opartych na modelach aplikacji ("model-driven apps") w języku angielskim, w przeglądarce z włączonym "Nowym wyglądem" ("New Look"). Microsoft nie podaje rodzaju licencji Copilota, ale chodzi najpewniej o Copilot for Sales i/lub Copilot for Service. Sprawdź również nasze poprzednie artykuły: