Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Gartner i IDC: Microsoft w czołówce

Gartner i IDC: Microsoft w czołówce

Microsoft zajął pierwsze lokaty w prestiżowych rankingach firm Gartner i IDC w kategorii dostawców narzędzi do analiz biznesowych. Dobre pozycje w raportach firma zawdzięcza znacznemu wzrostowi przychodów na rynku rozwiązań Business Intelligence w 2005 r., który wyniósł 35,9 procent w stosunku do poprzedniego roku. Oba raporty wykazują, że wzrost przychodów firmy Microsoft na rynku BI ponad dwukrotnie przekroczył wzrost zanotowany przez innych dostawców systemów zarządzania bazami danych oraz starszych systemów Business Intelligence. Osiągnięty wynik jest dowodem na zwiększone zainteresowanie klientów rozwiązaniem Microsoft do analiz biznesowych.

„Stałe inwestowanie w rozwiązania do analiz biznesowych przynosi efekty. Uzupełniliśmy np. naszą ofertę rozwiązań do analiz biznesowych o zintegrowaną aplikację do zarządzania wydajnością. Dzięki temu oferta rozwiązań BI firmy Microsoft jeszcze lepiej zaspokoi potrzeby pracowników przedsiębiorstw w tym zakresie, a kompletne, elastyczne i ekonomiczne rozwiązanie do analiz biznesowych zwiększy zainteresowanie klientów firmy Microsoft. Z tej oferty będą mogli korzystać zarówno pracownicy zajmujący się analizą informacji, jak i prezesi lub dyrektorzy finansowi. Nasze rozwiązanie pomaga podejmować decyzje na każdym szczeblu, pozwalając zintegrować procesy i zachęcając do współpracy” – powiedziała Magdalena Kozłowska-Deć z polskiego oddziału Microsoft.

Adam Stępień
28 września 2006
2 244
Odsłony
Adam Stępień
28 września 2006
2 244
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.