Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Microsoft Edge na Androida teraz ze wsparciem...

Microsoft Edge na Androida teraz ze wsparciem dla AdBlock Plus

Wprowadzenie wsparcia dla rozszerzeń w Edge na PC było swego czasu sporym wydarzeniem, a już szczególnie obecność AdBlocka, bez którego trudno sobie wyobrazić poruszanie się po współczesnym Internecie. Teraz historia zatacza koło, a to za sprawą aktualizacji Edge na Androida. Nowa wersja beta przeglądarki dodaje bowiem wsparcie dla kanonicznej wtyczki do blokowania reklam.

Microsoft Edge Android z AdBlock Plus

Microsoft wypuścił dziś nową kompilację Edge beta o numerze v42.0.02055, która wprowadza natywne wsparcie dla blokowania reklam. Microsoft do tego celu użył rozszerzenia AdBlock Plus. By nową funkcję włączyć, udajemy się do ustawień (Settings) i menu Block Content.

AdBlock Plus jest najpopularniejszym blokerem reklam dla przeglądarek, a liczba jego instalacji przekracza 100 milionów. Używając go, nie dopuszczamy do pojawiania się większości reklam, wyskakujących okienek, reklam wideo na YouTube i reklam na Facebooku. Teraz całą tą zbędną zawartość możemy wyłączyć za jednym razem również w Edge na Androidzie.

Edge na urządzenia z Androidem pobierzemy bezpłatnie z Microsoft Store, jednak przeglądarka nie wspiera systemu w polskiej wersji językowej. By zadziałała w spolszczonym Androidzie, pobieramy ją ze źródła zewnętrznego. Z naszego poradnika dowiecie się, jak to zrobić.

Aktualizacja 25.06.2018: wsparcie dla AdBlock Plus dotarło również do Edge na iOS.

Krzysztof Sulikowski
19 czerwca 2018, 19:16
429
Odsłony
Krzysztof Sulikowski
19 czerwca 2018, 19:16
429
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.