Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

LinkedIn przyciąga klientów pozostałym usługo...

LinkedIn przyciąga klientów pozostałym usługom od Microsoft

Microsoft poinformował o sporym sukcesie, który stał się udziałem przejętego wcześniej LinkedIn. Tym razem nie chodzi po prostu o to, że platforma na siebie zarabia. Firma pochwaliła się zdobyciem nowego klienta - Park Place Technologies, lidera w obsłudze i wsparciu zewnętrznych centrów danych, który zaadaptuje sporo usług chmurowych giganta z Redmond. Jaki ma to związek z LinkedIn? Odpowiedź brzmi: kluczowy.

Największe korporacje na potęgę wdrażające Office 365 to dla Microsoftu chleb powszedni, ale tym razem sytuacja jest nieco inna. Firma ta ogłosiła, że planuje wdrożyć nie tylko O365, ale i Dynamics 365 oraz LinkedIn dla swoich pracowników. Wybór padł na Dynamics 365 przede wszystkim ze względu na głębszą integrację z LinkedIn. Park Place w pierwszej kolejności przyjmie rozwiązanie Microsoft Relationship Sales, łączące Dynamics 365 for Sales z LinkedIn Sales Navigator. "Przyjrzeliśmy się kilku najważniejszym rozwiązaniom ERP/CRM - niektóre są wielkie, rozrosłe i fantazyjne - ale zdaliśmy sobie sprawę, że Microsoft prowadzi już szeroko zakrojoną integrację z LinkedIn, który jest motorem napędowym naszej działalności, dlatego stwierdziliśmy, że właśnie tu dostrzegamy wartość" - komentuje Chris Adams, President i COO z Park Place Technologies.

LinkedIn

Chris Adams dodaje, że spośród wszystkich przeanalizowanych przez jego firmę aplikacji biznesowych tylko te od Microsoft posiadały wbudowane wsparcie i optymalizację pod kątem LinkedIn. "Wszystkie inne aplikacje były dobre, ale dla nas wyróżnikiem były możliwości Microsoftu w zakresie automatycznego uwzględniania wszystkich tych danych, które są istotne dla naszych sprzedawców i zgodne ze sposobem, w jaki już pracują". Alysa Taylor, General Manager w Business Applications Group w Microsoft dodaje z kolei, że "postawienie mocy inteligentnej chmury Microsoftu za działem obsługi klienta Park Place połączy ludzi, procesy i dane, by zoptymalizować wydajność i przekształcać sposób prowadzenia operacji dostarczania usług".

Park Place Technologies działa od 1991 r., zapewniając alternatywne usługi pogwarancyjne związane z utrzymywaniem pamięci, serwerów, sieci i sprzętu w centrach danych. Jego klienci to ponad 10 tys. organizacji z ponad 100 krajów, wliczając w to firmy z listy Fortune 500.

Krzysztof Sulikowski
12 grudnia 2017, 15:53
1 085
Odsłony
Krzysztof Sulikowski
12 grudnia 2017, 15:53
1 085
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.