Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Microsoft Dynamics 365 z funkcjami AI wkrótce...

Microsoft Dynamics 365 z funkcjami AI wkrótce dostępny na 135 rynkach

Takeshi Numoto, CVP grupy Microsoft Cloud and Enterprise zapowiedział dziś datę dostępności Dynamics 365, następcy pakietu do zarządzania relacji z klientami Microsoft Dynamics CRM. Serwis w chmurze korzysta z zaawansowanej analityki i maszynowego uczenia, co daje klientom biznesowym całkiem nowe możliwości w zakresie automatyzacji sprzedaży, operacji i obsługi klienta.

Jak twierdzi Takeshi, Dynamics 365 oferuje "możliwość rozszerzenia wbudowanych zdolności [sztucznej] inteligencji za pomocą niezależnych aplikacji". Przykładem jest nowa aplikacja analityczna Dynamics 365 for Customer Insights, która w inteligentny sposób daje sprzedawcy jasny obraz klienta w domenach społecznościowych, sieci i źródłach IoT, oferując dodatkowo automatyczne sugestie. Firmy mogą korzystać z dodatkowych aplikacji pochodzących z AppSource. Niedawno pojawiło się ich ponad 100, a wkrótce do AppSource zostaną dodani partnerzy SI (Solution Integrator). Dynamics 365 korzysta z nowego modelu danych, który pozwala klientom rozszerzać jego funkcjonalność i tworzyć własne aplikacje z wykorzystaniem PowerApps, Microsoft Flow lub innych profesjonalnych rozwiązań dla deweloperów. W ramach tego modelu występują też rozwiązania od partnerów ISV.

Dynamics 365

Dynamics 365 wraz ze wszystkimi nowościami będzie dostępny dla klientów na ponad 135 rynkach i w ponad 40 językach, poczynając od 1 listopada tego roku. Występujący w edycjach Budiness i Enterprise pakiet będzie dostosowany także do potrzeb małych i średnich firm, oferując subskrypcje w przeliczeniu na użytkownika i aplikację. Jak wygląda taki rodzaj subskrypcji? Klient płaci w nim za aplikację, której potrzebuje, z licencją na wybranego użytkownika. W tym modelu można tworzyć specyficzne układy ról - z użytkownikami, którzy mają dostęp do wszystkich lub tylko wybranych narzędzi. Jak szacuje Microsoft, taki model subskrypcji pozwala nawet na 5-krotne oszczędności w porównaniu do tradycyjnych dostawców CRM.

Sporo o Dynamics 365 w kontekście sztucznej inteligencji i przekształcania biznesów mówiło się na konferencji Microsoft Ignite 2016. "Z całą uwagą, jaką otrzymuje sztuczna inteligencja, i z obietnicą, którą składa, trudno będzie powiedzieć, co jest prawdziwe, a co nie. Jeśli chodzi o procesy biznesowe, Dynamics 365 dostarcza inteligencji, której potrzebujesz do dokonania transformacji i którą poprzedzają dekady badań i inwestycji" - dodaje Takeshi Numoto.

Krzysztof Sulikowski
11 października 2016, 20:16
1 416
Odsłony
Krzysztof Sulikowski
11 października 2016, 20:16
1 416
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.