Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Zakochaj się (w Surface) podczas podróży poci...

Zakochaj się (w Surface) podczas podróży pociągiem miłości

Microsoft kilka dni temu wykorzystał ceremonię rozdania nagród Grammy do promocji swojego tabletu Surface 2. Kampania reklamowa na tym się nie kończy, firma postanowiła iść krok dalej i ufundowała darmową przejażdżkę z Hamburga do Monachium pociągiem, który nosi nazwę Surface Love Train.

Microsoft wyjaśnia na stronie The Surface Germany zasady, które towarzyszą temu przedsięwzięciu. Chętni na odbycie przejażdżki między dwoma niemieckimi miastami muszą zarejestrować się za pomocą odpowiedniego formularza. Najprawdopodobniej wynika to z faktu ograniczonej ilości miejsc. Pociąg wystartuje z Hamburga 14 lutego, krótkie postoje będą miały miejsce w Kolonii, Frankfurcie i Ludwigsburgu.

Całą akcję Microsoft kieruje głównie do osób samotnych, które mają szansę na spotkanie drugiej połówki właśnie w Surface Love Train. Pasażerowie otrzymają bezpłatne przekąski oraz napoje, planowana jest również niespodzianka. Rzecz jasna podczas podróży wszyscy będą mogli korzystać z tabletów Surface. Osoby, które zdecydują się na przejażdżkę pociągiem miłości będą musiały zorganizować podróż powrotną na własną rękę, gdyż Surface Love Train kończy swoją trasę w Monachium.

Piotr Maciejko
28 stycznia 2014, 21:44
1 501
Odsłony
Piotr Maciejko
28 stycznia 2014, 21:44
1 501
Odsłony



Komentarze

Ograniczona może być liczba miejsc, nie ilość.
Bartosz, 3 lutego 2014, 11:51

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.