Program Outlook to popularny klient pocztowy do zarządzania e-mailami, kontaktami i wpisami w kalendarzu, ale program ten jest również wykorzystywany do tworzenia zadań. W tym roku popularna aplikacja To Do została dodana do Outlooka, stając się tym samym nowym modułem do zadań. Oprócz tradycyjnej pracy z zadaniami, umożliwia ona tworzenie podzadań, co jest bardzo przydatne, gdy chcemy rozbić duże zadania na mniejsze kroki lub gdy chcemy zaplanować poszczególne etapy projektu.
Jak utworzyć podzadania w nowym module do zadań w Outlook?
- Uruchom aplikację Outlook.
- Przejdź do nowego modułu zadań, klikając niebieską ikonkę ptaszka oznaczającą też aplikację To Do.
- Utwórz zadanie w wybranej przez ciebie liście. Rozpocznij wpisywanie nazwy w polu Dodaj zadanie i zatwierdź ją, klikając przycisk Enter.
- Kliknij wybrane zadanie.
- W wyświetlonym bocznym panelu, w polu Dodaj krok wpisz nazwę pierwszego podzadania i naciśnij przycisk Enter.
- W analogiczny sposób wprowadź nazwy pozostałych podzadań w polu Następny krok.
Podzadania możesz oznaczać jako ukończone, klikając ikonkę kółeczka przy nazwie podzadania. Ilość podzadań oraz informacja, ile z nich zostało wykonanych widoczna będzie pod nazwą zadania w głównym oknie.