Jak przydzielić zadanie innej osobie w Outlook?

Jak przydzielić zadanie innej osobie w Outlook?

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 1/3/2024, 10:46 AM

Liczba odsłon: 727

Efektywne zarządzanie zadaniami w miejscu pracy jest kluczowe dla osiągnięcia celów w zadeklarowanym terminie. Microsoft Outlook, będący jednym z najpopularniejszych programów do zarządzania pocztą elektroniczną, oferuje również szereg narzędzi do efektywnego dzielenia się zadaniami w zespole. Przydzielanie konkretnych zadań innym osobom za pomocą Outlook może usprawnić procesy, zwiększyć transparentność projektów i ułatwić śledzenie postępu prac.

W naszej poradzie "Jak przydzielić zadanie innej osobie w Outlook" omówimy kroki niezbędne do skutecznego delegowania zadań, korzystając z funkcji tego popularnego programu.

Jak przydzielić zadanie innej osobie w Outlook?

  1. Uruchom aplikację Outlook.
  2. Przejdź do modułu Zadania.
  3. Utwórz swoją listę i udostępnij ją osobie, z którą chcesz pracować nad wybranymi zadaniami. O tym, jak to zrobić pisaliśmy w tym poradniku.
  4. Utwórz zadanie na liście.
  5. Kliknij wybrane zadanie.
  6. W panelu po lewej stronie wybierz opcję Przydziel do.
  7. Wybierz osobę, której chcesz przydzielić zadanie.
  8. Microsoft Outlook – przydzielanie zadań

Po przydzieleniu odpowiedniej osoby, przy zadaniu pojawią się jej inicjały lub awatar informujący nas o tym, że to zadanie ma ustawioną osobę odpowiedzialną za jego realizację.

Microsoft Outlook – przydzielanie zadań

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia