Microsoft ogłosił dostępność nowej funkcji w składnikach Loop – tabelach i tablicach. Użytkownicy mogą teraz dodawać do nich komentarze na wzór tych z innych aplikacji Microsoft 365. Komentarze to cenne narzędzie komunikacji, które pozwala zadawać pytania, dodawać kontekstowy feedback, dyskutować, rozwiązywać problemy i współpracować w bogatszy sposób.
Dodając komentarze do komórek tabel i pól tablic w Microsoft Loop, możesz nadać osadzić zawartość w szerszym kontekście, przekazać swoje pomysły i skutecznie komunikować swoje uwagi. Jak to działa?
- Otwórz aplikację Microsoft Loop.
- Wybierz składnik oparty na tabeli na istniejącej stronie Loop albo utwórz nowy.
- Aby dodać komentarz, kliknij prawym przyciskiem myszy komórkę i wybierz Nowy komentarz w menu.
- Wprowadź tekst komentarza, kliknij Opublikuj komentarz i zobacz, jak ikona komentarza pojawia się w prawym górnym rogu komórki.
- Aby odpowiedzieć na komentarz, kliknij ikonę komentarza w komórce, dodaj tekst odpowiedzi i kliknij ikonę strzałki.
- Aby edytować lub usunąć opublikowany przez Ciebie komentarz, kliknij ikonę komentarza, kliknij menu wielokropka ("...") i wybierz Edytuj albo Usuń.
Komentarze można dodawać, edytować i usuwać również w widoku szczegółów tabeli i tablicy. Nie możesz edytować ani usuwać komentarzy opublikowanych przez inne osoby. Możesz za to szybko odpowiedzieć na istniejący komentarz, klikając prawym przyciskiem ikonę komentarza i wybierając Nowa odpowiedź w menu kontekstowym.
Komentarze w Loop są już dostępne dla wszystkich subskrybentów Microsoft 365.
Źródło: https://insider.microsoft365.com/en-us/blog/introducing-comments-in-loop-tables-and-boards