Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Yammer zintegruje się z Dynamics CRM

Yammer zintegruje się z Dynamics CRM

Yammer ogłosił dziś integrację swojej sieci społecznościowej przeznaczonej dla przedsiębiorstw z oprogramowaniem Microsoft Dynamics CRM. Według założyciela firmy, Davida Sacksa, jest to dopiero początek wprowadzania rozwiązań społecznościowych do produktów i usług Microsoft.

Yammera można określić biznesowym odpowiednikiem Facebooka, zatem integracja tych dwóch produktów będzie miała charakter czysto społecznościowy. Po przeprowadzonym procesie integracji z Microsoft Dynamics CRM, użytkownicy otrzymają możliwość zagnieżdżania kanałów Yammera, a także dodawania przycisków Lubię i Obserwuj w wybranych rekordach programu. W dodatku, po dokonaniu akcji na rekordzie, zostanie utworzona specjalna strona, na której pracownicy będą mogli prowadzić dyskusję, obserwować dany temat lub wspólnie pracować nad danym wpisem. Yammer wydał również zaktualizowaną wersję katalogu App Directory, który umożliwia użytkownikom wyszukiwanie i łączenie aplikacji biznesowych firm trzecich w obrębie sieci społecznościowej firmy.

Firma Yammer została wykupiona przez Microsoft za kwotę 1.2 miliarda dolarów w czerwcu tego roku. Po zakończeniu transakcji, Yammer stał się częścią oddziału Microsoft Office.

Krzysztof Kapustka
29 października 2012, 22:43
1 341
Odsłony
Krzysztof Kapustka
29 października 2012, 22:43
1 341
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.