Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Pobierz Windows 7 Beta 1!!!

Pobierz Windows 7 Beta 1!!!

Microsoft zdecydował się upublicznić system Windows 7 (build 7000) dla wszystkich zainteresowanych jego testowaniem, za darmo. Pobierz już dziś następcę Visty, który został przez prezesa Microsoftu, Steve'a Ballmera, nazwany najlepszym Windowsem, jaki kiedykolwiek wydano. Ma on zadowolić zawiedzionych użytkowników Visty i zapowiada się naprawdę dobrze, co potwierdzają nasze redakcyjne testy.

Obraz ISO systemu można pobrać z działu Uaktualnienia CentrumXP.pl. Jeżeli ktoś jest zainteresowany wersją 64-bitową systemu, można ją pobrać stąd. Zapraszamy do lektury przewodnika opublikowanego na naszym Portalu, który w przystępny sposób wyjaśni, jak pobrać i zainstalować nowy system operacyjny.

Więcej informacji o następcy Visty - w tym testy systemu, zrzuty ekranowe i prezentacje wideo - znajduje się w dziale Windows 7 na CentrumXP.pl.

Adam Stępień
10 stycznia 2009, 12:12
42 019
Odsłony
Adam Stępień
10 stycznia 2009, 12:12
42 019
Odsłony



Komentarze

Ma on zadowolić zawiedzionych użytkowników Visty (...) To byli tacy ?! Przecież tak przekonywaliście nas do tego rewelacyjnego systemu.
h141, 10 stycznia 2009, 12:55
Mogliście daj jeszcze 64-bitową wersje.
Szymon, 10 stycznia 2009, 13:20
GDZIE 64 BITOWA WERSJA, czemu zawsze jestescie krok do tylu zamiast 2 do przodu

ll, 10 stycznia 2009, 13:22
Z tego, co pamiętam, to zainteresowanie wersjami 64-bitowymi systemu było na CXP do tej pory znikome, zwłaszcza w przypadku Visty, tak więc zdecydowaliśmy się informować tylko o wersji 32-bitowej, ale jeżeli naprawdę jesteście zainteresowani 64-bitówką, nie widzę problemu: news i artykuł zostały zaktualizowane o dodatkowe łącza.
Adam Stępień, 10 stycznia 2009, 13:57
http://download.microsoft.com/download/6/3/3/633118BD-6C3D-45A4-B985-F0FDFFE1B021/EN/7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULXFRE_EN_DVD.ISO
64-bit, 10 stycznia 2009, 15:22
Link do pobierania Orginalnych Kluczy do Aktywacji. 1 klucz ten sam chodzi z 32-bit i 64-bit. Wejsc na ten link http://blog.hznet.nl/2009/01/10/how-to-receive-a-valid-windo )) Trzeba posiadac poczte na: Hotmail, Messenger, lub Xbox LIVE . KTO zna English ten sobie poradzi. Czytac uwaznie. Rejestracje zaczac od nacisniecia 1.Step Logon to http://technet.microsoft.com . Strona automatycznie przejdzie na nastepna strone. U gory wybrac po prawej stronie Sig in. Otworzyc Linkin do Poczty. Po zalogowaniu sie, trzeba wybrac znowu ze strony (( http://blog.hznet.nl/2009/01/10/how-to-receive-a-valid-windo )) Wedlug Step 2. opcje 32-Bit key?, czy 64-bit key?, jest to obojetna wersja, bo jak powiedzialem serial pasuje do obu wersji. Badzcie legalni, bez Crack Windows 7 lepiej chodzi, po aktywacji sciaga update. Windows 7 szaleje w stosunku do XP i Vista. Pwodzenia !!!!.
Badz Legalny., 10 stycznia 2009, 15:52
"The Windows 7 Beta will stop working on August 1, 2009."
Kor, 10 stycznia 2009, 16:50
DZIĘKI, bo nawet na conect się wszystko wali, a tym sposobem spoko :)
Ascarib, 10 stycznia 2009, 16:55
Do tego czasu kupie full orginal. Na upartego mozna zastosowac jeden Crack, i chodzi 100 lat. Do August 1,2009 wyjdzie jeszcze Beta 2, potem RC1, RC2 i RTM. Zalozylem ta Bete i smiga super.

Zycie., 10 stycznia 2009, 16:57
@Kor-i co z tego, z nowym buildem zostanie to przedłużone do 1 lipca 2010
Ascarib, 10 stycznia 2009, 17:00
Badz Legalny <- dzięki za link mam już klucz i win też się ściąga :)
Arti, 10 stycznia 2009, 17:03
Mi się udało wygenerować po 5 kluczy do wersji 32Bit i 64Bit. Później klucze się cały czas powtarzały...

ladovnik, 10 stycznia 2009, 19:02
Znów dają klucze!!! Mam po 3 do wersji32 i 64 bit.

dan6680@hotmail.co.uk, 10 stycznia 2009, 20:45
Jeżeli by mnie cokolwiek nowego interesowało to tylko x64, używam od roku visty ultimate x64 i nie mogę narzekać na brak kompatybilności.... a napewno nie będzie tego brakowoało w win7, którego wstępnie już zainstalowałem..

thomasg73, 10 stycznia 2009, 23:28
Programik do usuwania napisu na Pulpicie "Remove WaterMark"-----/http://www.megaupload.com/pl/?d=BRZ2HYP0/------Nacisnac Run as Administrator. Nacisnac na "Remove WaterMark" i poczekac 2-3 minuty. Komputer powinien sie sam zresetowac. Jesli nie,?, to zrobic reset po 2-3minutach!. Tylko do wersji 32-bit.

Radek USA., 10 stycznia 2009, 23:53
Ja niestety nie mogę cieszyć się 64 Bitowym systemem, mimo że mam od dawna procesor x64, ale do mojego modemu nie ma sterowników x64 :(

ladovnik, 11 stycznia 2009, 09:03
17% i stop.... :(

micholek1, 11 stycznia 2009, 11:06
Zainstalowalem i zaraz skasowalem, brak sterownikow do nowych urzadzen. Mam wrazenie ze Vista 64 bit Ult. działa szybciej od Windows 7 Ult. 64 bit. Windows 7 zainstalowal sie w ciagu 18 minut, Nie ma co sie podniecac i tak za rok wszyscy beda narzekac na windows 7 tak jak na Viste. Niektore aplikacje uruchamiaja sie szybciej ale czy nas zbawi 2-5 sekund ?
slawek, 11 stycznia 2009, 12:02
@Adam Stepien - To co z tego, że jest małe zainteresowanie systemami x64? Jako portal o technologiach MS uważam, że równo winniście traktować i wersje x86 i x64. Do tego chyba warto byłoby promować tę drugą, zrobić baze sterowników oraz jakieś poradniki jak ich szukać ewentulanie jak obejść różnego rodzaju blokady i zainstalować sterowniki 32 bitowy na systemie x64 (dla niektórych urządzeń jest to możliwe). Więc może warto coś z tym zrobić?
Deja Vu, 11 stycznia 2009, 13:54
Od teraz można pobierać tylko poprzez witrynę:
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/beta-download.aspx
Po wypełnieniu formularza będziemy mogli pobrać ale UWAGA tylko za pomocą IE! Niestety...

ladovnik, 11 stycznia 2009, 13:56
Mam mały problem. Jak próbuje zainstaloać Windowsa 7 64 spod Visty 32-bit wyskakuje mi error. O setup.exe w katalogu głównym nawet nie mówie, bo ewidentnie jest to 64-bitowy plik. ale jak sprawdziłem w autorun.ini jest jeszcze plik sperr32.exe w katalogu Sources, którego uruchomienie też nic nie daje. Czysta instalka rozwala mi układ dysków, a mój główny z Vistą gdzieś magicznie znika. I tak mam 64-bitowy CPU. Jeżeli ktoś wie co z tym zrobić, to będę wdzięczny.
Szymon, 11 stycznia 2009, 14:05
@ladownik, co Ty piszesz? Są linki, które od razu dają możliwość pobierania, np. http://download.microsoft.com/download/6/3/3/633118BD-6C3D-45A4-B985-F0FDFFE1B021/EN/7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULXFRE_EN_DVD.ISO . Z jakiej kolwiek przeglądarki, np. z Opery. Zatem nie rozsiewaj chaosu.
Deja Vu, 11 stycznia 2009, 14:06
Układ dysków? Masz na myśli rozwalanie raida czy inne literki na partycje? Instaluj normlanie z boot"a przy uruchamianu komputera (z tego co widze, ze jest to mozliwe). A to Twoje rozwalanie dysków, to domyślam się, że jak nie preferujesz, żeby C było D, a E było D itd to poznaj takie narzędzie jak zarządzanie dyskami twardymi w Windows i zmień sobie literki.
Deja Vu, 11 stycznia 2009, 14:09
One more thing: Vista/7 domyślnie ustawiają jako dysk C dysk, na którym są zainstalowane.
Deja Vu, 11 stycznia 2009, 14:11
Deja Vu, ale z tych linków większości osób przerywa pobieranie po X% i dalej nie idzie, więc lepiej pobrać tak jak oni zalecają.

ladovnik, 11 stycznia 2009, 14:39
Deja Vu, dokładnie tak. Dysku C z Visty nie ma, D staje się F itd. ale nie o to mi chodzi. Poprostu czy ktoś wie jak zmusić dziada żeby się zainstalował spod 32-bitowego systemu.
Symon, 11 stycznia 2009, 15:11
Powiem Ci szczerze Symon, ze instalowanie systemu spod innego systemu jest bez sensu... w koncu i tak się to sprowadza do tego, ze instaluje sie go dalej bez udzialu systemu, na ktorym uruchomiles instalator. Chyba ze nie wiem o jakies ciekawej wlasciwosci, ktorą zapewnia Ci uruchomienie instalatora spod systemu. @ ladownik. Moze masz racje. Narazie system ten mi sie sciaga... jak padnie to przyznam racje, jak nie... to jednak mozna spod innej przegladarki, ktora pozwala wznawiac transfer. pozdro
Deja Vu, 11 stycznia 2009, 15:34
Start Instalacji spod systemu nie psuje mi kolejności dysków. C jest C, D jest D, a system sie instaluje na I, i tak go potem widzi. Plus instalacja z boota sprawia ze dysk z Vistą gdzia mam instalki do programow, i muze znika.
Szymon, 11 stycznia 2009, 15:49
Ale to jest tak, że po wypełnieniu ankiety i kliknięciu w przycisk DOWNLOAD na stronie z kluczem, włącza się instalowanie aplikacji Download Manager (Z tego co wiem, działa to tak tyko w IE), przez którą będziesz mógł z pulpitu wznowić pobieranie. Wygląda ona tak:
 
 
W FireFox jak klikałem w ten przycisk DOWNLOAD to strona się tylko odświeżała i na tym koniec...

ladovnik, 11 stycznia 2009, 15:55
Z linku do obrazka trzeba sobie usunąć na końcu znak ", ponieważ z bliżej mi nie znanych przyczyn, został on automatycznie dodany, przez skrypt centrumxp...
 
Pozdrawiam,
ladovnik

ladovnik, 11 stycznia 2009, 15:57
@ladovnik ja sciągam używając opery, w każdej chwili mogę wznowić transfer i wszystko działa wedle zamierzenia. Co do Ff to nie patrzyłem. @Szymon Kliknij sobie PPM na moj komputer a tam na zarzadzaj. Nastepnie na zarzadzanie dyskami i poznaj to narzedzie, gdyz dzieki temu mozesz dysk D zrobic jako dysk X. To bez znaczenia jaka jest literka. Oczywiscie jak zainstalujesz sobie 7 spod normlanego boot"a i potem bedziesz mial te literki inaczej, to nic, procz Twoich checi, nie stoi na przeszkodzie, aby ustawic wszystko tak, jak Tobie odpowiada.
Deja Vu, 11 stycznia 2009, 16:36
@Deja Vu - masz rację, uwzględnimy Twoje uwagi i wkrótce postaramy się poszerzyć istniejący już dział poświęcony 64. bitom http://www.centrumxp.pl/Sprzet/347,1,kategoria,Architektura_x64.aspx
Adam Stępień, 11 stycznia 2009, 16:55
Bpmba, tylko nie przestawje sobie dysku z systemem, gdyż jest to nie możliwe. Dysk C na którym mam Viste, znajduje się też moja muzyka. Jak go ustawie na inna litere to po zainstalowaniu iTunes, będę miał porblem z bibliotekami, a kopiować mi się nie opłaca. Plus wiem co to jest Computer Management. Nie mówiłem o tym poniewasz gdyby porblem był aż tak banalny to bym o nim nie pisał. But thanks for trying.
Szymon, 11 stycznia 2009, 17:23
Właśnie testuję Win7. Mam tylko pytanie- mam 2 dyski SATA: na jednym XP na drugim Win7. Na czas instalacji odłączyłem dysk z XP. Teraz żebym mógł uruchomić Win7 czym XP"ka musze odłącząc-podłączać odpowiednie dyski. Może mi ktoś polecić jakiegoś bootloadera-żebym się nie motał podłączaniem dysków?
micholek1, 11 stycznia 2009, 20:24
Możesz zetytować boot.ini. Osobiście polecam (jak zawiele na 7 nie zrobiłeś) podłączyć oba dyski, uruchomić XP, i instalke spod systemu. Instalator sam wprowadzi odpowiednie zmiany w boot.ini.
Szymon, 11 stycznia 2009, 20:49
a mi to nie dziala w virtual pc brak myszki nawet po zainstalowaniu additions co za lipa

ja, 11 stycznia 2009, 20:56
Wolałbym zedytować boot.ini, ale nie bardzo wiem jaki wpis umieścić w tym pliku...

micholek1, 11 stycznia 2009, 20:57
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/289022 Tu jest opis jak nalerzy edytować plika. Ja osobiści polecam instalacje. Jak coś zwalisz przy edytowaniu boota to system sie nie uruchomi. Instalacja spod systemu jest rozwiązaniem bespieczniejszym.
Szymon, 11 stycznia 2009, 21:31
przeinstalowałem, póki co, wszystko działa, nawet Live!5,1 ;)

micholek1, 12 stycznia 2009, 07:31
do uzytkownika co pisal ze wyjdzie beta 2 rc 1 rc 2 itp ..jestes chlopcze w bledzie poczytaj pierw info na eng stronach
po Becie 1 wyjdzie RTM na przelomie wrzesnia pazdziernika i to bedzie tyle ...a gdzies za rok w styczniu polska wersja systemu

refild, 12 stycznia 2009, 09:15
chciałem w tym roku wymieniać sprzet (mam: athlona2800, x800gto, 1,5GB, 80GB SATA), ale chyba poczekam do czasu wyjscia Win7PL, i wtedy pójdę na całość- komp+sys
micholek1, 12 stycznia 2009, 10:23
nawet dziala gadzet pogoda dla polski ale duzo szybszy od visty nie jest , nawet na moim kompie wolniejszy ,u mnie windows 7 ocenil sprzet na 5,2 a vista 5,5 i nie wszystkie sterowniki sa dostepne na ten czas .
tester, 12 stycznia 2009, 11:32
tester, możesz wykożystać sterowniki pod viste, bez większych problemów powinny działać. A co do oceny, Win7 ocenia ciut inaczej. Plus zobacz co jest naj niższą oceną. W moim przypadku (Athlon X2 6000+ 4GB RAM, i Radeon 3650) Vista ocenia na 4,8 i jest to związane z kartą graficzną. A Windows 7 ma 3,0 i jest to ocena dysku na którym go zainstalowałem, a jest to stary ATA 100.
Szymon, 12 stycznia 2009, 12:43
ladovnik-mozesz podeslac jakis kjuczyk do w7,lub pomoc w wygenerowaniu kluczy,jakos nie moge poradzic sobie z tym

papalazzo, 12 stycznia 2009, 15:42
a co tam takoego trudnego
huherko, 12 stycznia 2009, 15:47
jak chcesz to ci pomoge
huherko , 12 stycznia 2009, 15:47
tu macie linka bespośrednio do strony generującej klucze: http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx lub http://www.microsoft.com/windows/windows-7/beta-download.aspx
huherko, 12 stycznia 2009, 15:50
papalazzo masz konto w usludze usłudze Windows Live™ ID
huherko, 12 stycznia 2009, 15:54
Mam P4 1,8GHz, DDR1024MB, R9600PRO. Korzystam z "7" cały dzień i do tej pory nie miałem żadnych problemów. Seven nie daje po sobie odczuć tego, że jest to wersja beta. Brawo dla panów z MS.

irek, 12 stycznia 2009, 21:14
czy wie ktos jak zainstalowac windows 7 na kompie z 256 mb ramu?

piotr, 13 stycznia 2009, 11:01
jak włączyć Aero, cały system po angielsku a ja mało co kumam.Może ktoś wie?
John, 13 stycznia 2009, 11:19
@John. Areo włącza się automatyczne, jak masz karte ze sprzętowym DX9. @piotr. Nie zainstalujesz mając tylko 256MB. 512 to minimum.
Szymon, 13 stycznia 2009, 12:24
@Szymon może wiesz jak włączyć funkcję przełanczania okien.
John, 13 stycznia 2009, 14:43
Zainstalowałem 7, ale strasznie zmuliło mi kompa. Zużycie procka skoczyło na 60%. Niektóre programy wcale nie chciały się otworzyć. Problem był zresztą od początku, nie chce mi zbootować z poziomu Biosa. Mam ściągnięte 3 kopie,dzisiaj ściągnąłem 4. Przy bootowaniu mam jakiś komunikat o codzie 5. Z poziomu setup instaluje się bez problemu na C,tak jak Vista zostawia Windows old. Dzisiaj ściągnąłem klucz, jutro spróbuję jeszcze raz zainstalować. Pamięci RAM mam 1.2 GB,partycję systemową 15 GB, cały dysk 80 GB. Jutro po próbie napiszę więcej
zbyzek, 13 stycznia 2009, 19:49
Po przesiadce z XP jest różnica ;), co najbardziej mi się podoba to płynność i stabilność działania.Czuje się znaczniejsze obciążenie komputera,dodam że to jest momentami.Moje parmetry to -P4 3.00 , ram 1.5,grafika N 7300LE. Aero chodzi,jedynie to brak przełąnczania okien,nie wiem być może gdzieś trzeba to ustawić.Jak narazie to zainstalowałem gg,skype3.8(z 4-beta są problemy),norton chodzi,realplayer -cykają. Mam tylko problem,system zainstalowałem na drugiej partycji,zgodnie z instrukcją przy starcie powinien mi zaproponować który ma się odpalić.Coś mi się zdaje że omyłkowo coś przycisnełem bo Winows 7 ładuje mi się od razu.Można to jakoś rozwiązać?
John, 13 stycznia 2009, 21:05
I dodam jeszcze że niewidać tej partycji co zainstalowałem W7.
John, 13 stycznia 2009, 21:07
Chcę postawic tę betę na laptopie z serii HP Pavilion dv6000. Jak będzie wyglądać sprawa sterowników do dysku twardego w trakcie instalacji?

Tom, 14 stycznia 2009, 13:43
U mnie na PC dyski SATA wykrył bez instalacji sterów...

micholek1, 14 stycznia 2009, 15:19
Ktoś może wie jak na siódemce połączyć internet radiowy?
 

tu73, 14 stycznia 2009, 18:00
Może w końcu przestanie istnieć Vista Home... Największe Wasze dziadostwo! A tak w ogóle to co system to gorszy! Od Win 98 (w miarę fajny), Win XP (jeszcze znośny, ale wiele rzeczy w innych miejscach), Vista Home (coś co nie powinno ujrzeć światła dziennego!), Vista Ultimate, Enterprise itp. Jedyne do przyjęcia, ale cena nieco zaporowa! Że nie wspomnę o coraz większych wymaganiach systemu!
ArekS, 15 stycznia 2009, 07:30
Ultimate mam i nie narzekam, zdecydowanie stabilniejszy od XP a że wymagania ma, a kto ich nie ma

John, 15 stycznia 2009, 12:14
Dzień dobry, mam problem
Jak chcę się zarejstrować i pobrać klucz do Bety Windows 7 to mam napisane tak:
Został osiągnięty dzienny limit tworzonych identyfikatorów Windows Live ID. Poczekaj do jutra i spróbuj zapisać się ponownie lub skontaktuj się z pomocą techniczną.
czy ktoś zna alternatywę skąd mogę jeszcze dostać legalnie klucz do bety Windows 7 bo ponoć słyszałem że mają przestać wydawać klucze 24 stycznia
a pewien tej informcji Nie jestem.
 
Z góry dziękuję
 

Hagamennon, 15 stycznia 2009, 12:27
mam problem z pogodynka wipsue miasto i region a tu nic
TYM, 15 stycznia 2009, 16:53
Jak czytam niektore wasze komentarze to rece opadaja z majtkami - Windows 7 smiga O WIELE szybciej niz XP czy Vista na bank.... Robienie testow programikami i porownywanie wynikow w punktach to objaw lamerstwa wazne sa porownania praktyczne. W7 chodzi szybciej NA PEWNO od XP i Visty: 1. Wykrywanie urzadzen - sekunda i juz 2. Jest wiecej sterownikow (na X60s nic nie musialem doinstalowywac) 3. Komunikacja z dyskiem - BAJKA 4. Dzialaja filmy DIVIX bez zadnych sterownikow 5. Aero - super 6. Otwieranie okienek - ja u siebie nie widzialem jeszcze slynnej klepsyderki z Visty - ulamek sekundy i jest 7. IE 8 nowe fajne funkcje itd A sprzecik to Lenovo X60S (polecam na Allegro mozna znalezc za 1800 a w sklepie podobny (nowszy) za 7000)
JacekM, 16 stycznia 2009, 16:14
Ma problem z instalacja...
 
najpierw pojawia sie czarne okno i pisze Windows is loading file - cos takiego...
pozniej pisze windows started i zaraz pojawia sie niebieska tapeta... i nic wiecej sie nie dzieje, czekam pare minut i wrzucam restart....
 
probowalem instalowac wersje 64bitowa...
 
co robie nie tak..
 
 
bede wdzieczny za pomoc

Owen, 17 stycznia 2009, 20:50
czekaj dłużej....... cierpliwości.... Ja wgrywałem 32 i 64 bit wszystko przebiega podobnie.
do Owen, 18 stycznia 2009, 19:57
Mam problem z dzwiękiem (nie ma go wogóle) karta zintegrowana z płytą główną GIGABYTE (GA-M56S-S3) instalując sterowniki do grafiki które były dołączone na płytce wyświetla mi błąd i przerywa może mi ktoś pomoże?? dziękuje
marcin, 19 stycznia 2009, 07:54
Cytat Owen 17 stycznia 2009, 20:50 Ma problem z instalacja... najpierw pojawia sie czarne okno i pisze Windows is loading file - cos takiego... pozniej pisze windows started i zaraz pojawia sie niebieska tapeta... i nic wiecej sie nie dzieje, czekam pare minut i wrzucam restart.... probowalem instalowac wersje 64bitowa... co robie nie tak.. bede wdzieczny za pomoc Odp. poczekaj dlużej miałem tak samo coś na płytce szukał dosyć długo(ok.15 min) poem już wszystko fajnie się nagrało i działa tyko ten dzwięk;) (post wyżej)
marcin, 19 stycznia 2009, 07:57
co dźwięku to  z pod vity działa, 32 i 64bit. Poszukajcie w google

John dźwięk, 19 stycznia 2009, 15:07
właśnie mi wersja z wisty nie działa mam system x64
marcin, 19 stycznia 2009, 16:33
Marcin poszukaj ,pokombinuj a napewno znajdziesz ;)
John, 21 stycznia 2009, 12:27
Zainstalowałem Windows 7 Beta(wersja 64 bit) na innej partycjii wszystko działa bardzo dobrze jak narazie,oprócz kilku rzeczy:brak dzwięku i np.niemogłem zainstalowac Daemon Tool.Zainstalowałem sterowniki Realtek pod VISTE i dzwięku dalej brak,i czy przy starcie kompa nie powinienem miec mozliwości wyboru systemu(XP czy Windows 7)Aha i Sub-Edit też niedziała tak jak powinien(brak obrazu).Ktoś wie oco chodzi z dzwiękiem????

Wojtek, 21 stycznia 2009, 20:30
Wojtek czytaj wyżej wszystko pisze,u mnie wszystko śmiga prócz kamery na 64 bit.
John, 22 stycznia 2009, 14:56
cd boot cannot boot from cd code:5 taki komunikat podczas próby bootowania z plyty vista i xp bootuje bez problemu
miro2, 22 stycznia 2009, 18:48
Co do dźwięku.  Zobaczcie w menadżer urządzeń, wyszukajcie urządzenia Device PCi. Możliwe że znajduje się w innych urządzeniach lub na samym dole w którejś z kart. Jeżeli przy tym jest żółty pytajnik trzeba aktualizować sterownik , albo z płytki instalacyjnej Visty albo dać wybór żeby poszukał w sieci,... często spotykałem się z takimi rzeczami w laptopach. pozdro

Timson, 24 stycznia 2009, 00:37
Wie ktos jak zainstalowac poprawnie radeona 3650 agp w tym wspanialym systemie nr. 7, bo co bym nie zainstalowal to blokuje mi ta karte i instaluje zwykle VGA moze ktos sie spotkal.

Ksieciu, 22 lutego 2009, 12:00
Panowie,jest win 7 PL? Jeśli nie to kiedy można się spodziewać? Thx i pozdro
Grześ, 9 marca 2009, 02:47
tez chcialbym wiedziec gdzie mozna pobrac win7 w wersji polskiej

gosc, 10 marca 2009, 00:07
Witam sciagnołem win 7 z microsoftu x64 ale w postaci plików jak wypalam te pliki na dvd nie botuje co mam robic ??
siwak, 15 maja 2009, 08:57
ściągłem windowsa 7 i nie chce sie botowac> co zrobic???

Dj Krycha, 23 sierpnia 2009, 21:51
nawet tego windowsa nie da się sciągno  
XxxDAWIDxxX, 31 października 2009, 12:07
się moge z dwoma ludzimi zgodzić
xxxmen, 1 stycznia 2010, 13:13
lol jak to sciongnac :)
kacpiss, 6 lutego 2010, 14:49
Mógłby ktoś przegrać z swojego wina ten plik i wrzucić go na jakąś stronę hostującą? : sfsync02.sys Znajduje się on w windows\ system32\drivers\
bhunter10, 16 lipca 2010, 20:21
super!!!!!!!!! działa mi !!!!! dzięx!!!!!
MICHAŁ, 14 listopada 2010, 14:30
Jk to sie pobiera ?
dawid, 14 kwietnia 2011, 17:53

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.