Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Microsoft wdraża własny system CRM

Microsoft wdraża własny system CRM

Microsoft Dynamics, odpowiedzialny za rozwiązania biznesowe, wdrożył własne narzędzie do zarządzania relacjami z klientami – Microsoft CRM. Wdrożenie umożliwi pracownikom działu korzystanie z systemu z poziomu aplikacji Microsoft Outlook. Pozwoli także na łatwe wyszukiwanie, elastyczne dostosowywanie go to potrzeb działu oraz integrację z dotychczas wykorzystywanym systemem Siebla. Wdrożenie Microsoft CRM w Dynamics w centrali firmy w Redmond jest pierwszym krokiem w planowanej przez firmę globalnej migracji z systemu Siebel na Microsoft CRM.

System, który wykorzystywano w Microsoft do tej pory nie spełniał oczekiwań pracowników w zakresie szybkiej kastomizacji, elastyczności i współpracy z użytkowanymi w firmie rozwiązaniami Microsoft, w tym Microsoft Office 2007. Podjęto więc decyzję o wdrożeniu Microsoft CRM. Nowe rozwiązanie pozwoli pracownikom Microsoft Dynamics zwiększyć wydajność pracy, dzięki łatwemu wyszukiwaniu, efektywnemu tworzeniu raportów, a także pełnej integracji z oprogramowaniem Microsoft. Pracownicy będą poruszać się w znanym środowisku, mając dostęp do danych przechowywanych w systemie CRM z poziomu aplikacji pocztowej Microsoft Outlook. Zyskali również możliwość łatwego dostosowywania systemu do własnych bieżących potrzeb, bez potrzeby angażowania administratora systemu.

„Nie musimy dostosowywać się do systemu Microsoft CRM; system sam dopasowuje się do nas i naszych potrzeb. Pracowałem w Microsoft przez cały okres użytkowania Siebel. Dostosowywanie go do wymogów naszej firmy zajęło lata. Nowy system tę samą pracę wykona w przeciągu kilku godzin” – powiedział Michael Strand, dyrektor sprzedaży w Microsoft Corporation.

Wdrożenie Microsoft CRM objęło w pierwszej fazie jedynie Microsoft Dynamics w centrali firmy w Redmond, a nowy system zintegrowano z dotychczas wykorzystywanym rozwiązaniem. Firma planuje jednak w pełni zastąpić system Siebel rozwiązaniem Microsoft CRM we wszystkich działach i oddziałach firmy na całym świecie. Wdrożenie Microsoft CRM w Microsoft Dynamics w Redmond trwało dziewięć tygodni.

Adam Stępień
3 czerwca 2007, 11:39
2 820
Odsłony
Adam Stępień
3 czerwca 2007, 11:39
2 820
Odsłony



Komentarze

Dzień dobry. "... szybkiej kastomizacji" Szybkiej co? Wspominając "13 posterunek": Stępień załóż okulary. Z poważaniem, P.
Pawelek, 4 czerwca 2007, 17:53

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.