Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

LinkedIn wprowadza reklamy w przewijanych kar...

LinkedIn wprowadza reklamy w przewijanych kartach i funkcję podziękowania

Od chwili ogłoszenia przejęcia LinkedIn przez Microsoft mijają dzisiaj dokładnie dwa lata. Przez cały ten czas serwis otrzymuje regularne aktualizacje i jest dla Microsoftu jednym z bardziej dochodowych przedsięwzięć, co oczywiście zawdzięczać należy reklamodawcom. Ci mają teraz do dyspozycji nowy typ prezentacji zawartości. Poza tym LinkedIn wprowadza nową funkcję, dzięki której powiemy „dziękuję” w całkiem ciekawy sposób.

Carousel Ads LinkedIn

Pierwsza z nowości to nowy sposób prezentacji zawartości sponsorowanej o nazwie Carousel Ads. Jak sama nazwa wskazuje, reklamodawcy mogą dodawać do LinkedIn serie grafik, które użytkownicy mogą przewijać horyzontalnie na ekranach smartfonów i nie tylko. Na karuzelę swoje reklamy wrzuciło w fazie testów beta ponad 300 firm, takich jak HP Enterprise, RBC czy Volvo Canada. LinkedIn twierdzi, że ponad 75% z nich wyraziło zamiar użycia reklam karuzelowych w swoich następnych kampaniach, jako że ów rodzaj prezentacji przyczynił się do wzrostu liczby kliknięć. "W pojedynczej reklamie karuzelowej możecie dodać do 10 przewijanych kart i spersonalizować każdą z nich. Dzięki tej dodatkowej przestrzeni zyskujecie elastyczność, by udostępnić więcej waszej zawartości i tworzyć wyższej jakości interakcje z waszymi odbiorcami" - twierdzi Microsoft. Cóż, jak widać, ten sposób "opowiadania historii" sprawdza się znakomicie.

LinkedIn Kudos

Druga z nowości w LinkedIn pomoże nam docenić naszych współpracowników. LinkedIn powołuje się na badania, z których wynika, że siedmiu na dziesięciu pracowników, którzy otrzymują wyrazy uznania za swoją pracę, jest z niej naprawdę zadowolonych. Uznanie nie tylko zwiększa satysfakcję z pracy, ale też prowadzi do wyższej kreatywności i produktywności (pamiętacie „Good job” z Hancocka?). Użytkownicy serwisu dość często składają wyrazy podziękowania. By stały się one bardziej barwne i działające na wyobraźnię, twórcy portalu wprowadzają nową funkcję - LinkedIn Kudos, dzięki której "świętowanie każdego sukcesu - wielkiego lub małego - bezpośrednio w LinkedIn staje się łatwiejsze niż kiedykolwiek". By złożyć wyrazy uznania, otwieramy aplikację LinkedIn na iOS lub Androida, stukamy ikonę wstążki w polu udostępniania, zaznaczamy osobę lub osoby i wybieramy jedną z 10 kategorii podziękowań, takich jak "Gracz Zespołowy", "Świetny Mentor", "Inspirujący lider" etc. Kudos możemy opublikować na tablicy, a oznaczone w nim osoby otrzymają powiadomienie.

LinkedIn Kudos już teraz jest udostępniane globalnie dla aplikacji LinkedIn na iOS i Androida, a niebawem trafi również na PC. Reklamy karuzelowe są już tymczasem wspierane - więcej na ich temat znajdziemy na stronie LinkedIn Marketing Solutions.

Krzysztof Sulikowski
13 czerwca 2018, 20:30
395
Odsłony
Krzysztof Sulikowski
13 czerwca 2018, 20:30
395
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.