Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

"Przyjaciele Sukcesu" - ogólnopolski program ...

"Przyjaciele Sukcesu" - ogólnopolski program na rzecz rozwoju średnich firm

30 listopada 2005 roku zaprezentowano w Warszawie nowy projekt edukacyjny o nazwie „Przyjaciele Sukcesu – Biznes Nabiera Dynamiki”. To unikatowy program na rzecz podnoszenia kwalifikacji najwyższej kadry zarządzającej średnimi przedsiębiorstwami organizowany wspólnie przez Microsoft Dynamics – jeden z działów firmy Microsoft, Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan oraz Wyższą Szkołę Biznesu – National-Louis University w Nowym Sączu. Dzięki niemu menedżerowie przedsiębiorstw średniej wielkości poszerzą praktyczną wiedzę potrzebną do nowoczesnego i skuteczniejszego zarządzania swoimi firmami, a także będą mogli rozwijać kontakty biznesowe z potencjalnymi partnerami.
„Microsoft zawsze dążył do tego, by być przyjacielem sukcesu – firmą, której produkty i usługi pozwalałyby na zwiększenie rentowności prowadzonych przedsięwzięć czy ułatwiały codzienne życie i rozwój zarówno ludziom, jak i firmom. Postanowiliśmy przygotować program, w którym wspólnie z innymi ekspertami w dziedzinie biznesu, będziemy dzielić się wiedzą jak osiągnąć sukces” – mówi Tomasz Bochenek, dyrektor generalny ds. sprzedaży i marketingu Microsoft na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Portal
1 grudnia 2005
1 837
Odsłony
Portal
1 grudnia 2005
1 837
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.