Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

FastTrack sukcesywnie wprowadza nowych klient...

FastTrack sukcesywnie wprowadza nowych klientów do Dynamics 365

Na początku tego roku Microsoft uruchomił FastTrack - usługę, której zadaniem jest pomoc przedsiębiorcom w szybszym i efektywniejszym rozwijaniu firmy, zapewniając dostęp do wszystkich potrzebnych narzędzi, zasobów oraz porad. FastTrack dla Dynamics 365 miał ułatwić klientom przejście na platformę przy osiągnięciu szybkiego zwrotu inwestycji. Usługa trafiła najwyraźniej w potrzeby klientów, bowiem dzięki niej Dynamics 365 zyskał całkiem sporo nowych użytkowników.

Klienci uczestniczący w programie FastTrack są wprowadzani w najlepsze praktyki i zyskują wiedzę o metodach pomyślnych wdrożeń w technologię chmury. "FastTrack to ekscytująca szansa dla naszych partnerów. Z rosnącą liczbą organizacji adaptujących usługi chmurowe, nasi partnerzy mogą rozwijać swoje biznesy w chmurze i osiągać długoterminowe sukcesy, czerpiąc korzyści z programu FastTrack, który pomaga ich klientom w osiąganiu sukcesu biznesowego" - dodaje Microsoft. W swojej początkowej formie FastTrack dla Dynamics 365 nastawiony był na praktyczne, interaktywne lekcje w formie wykładów technicznych, warsztatów i touchpointów. Odnotowując rosnące zainteresowanie programem, Microsoft dodał do niego kilka nowych usług.

FastTrack dla Dynamics 365

Nowe usługi w ramach FastTrack dla Dynamics 365 to:

  • Adoption Services for Customer Engagement: pozwala klientom rozwinąć świadomość pomyślnej adaptacji i rozwinąć użytkowanie, podnieść zaangażowanie i poprawić doświadczenie użytkownika.
  • Onboarding Service for Field Service: pozwala klientom zrozumieć główne walory usługi, które podniosą ich zadowolenie, pomogą ustalić stawki i zapewnią zasoby produktywne.
  • Onboarding Service for Project Service Automation: pozwala użytkownikom zarządzać sprzedażą, zasobami, dostawami i rachunkami w projektach zorientowanych na klienta i pomaga zrozumieć zasady interakcji między komponentami Dynamics 365 i Office 365.

Trzy nowe usługi w FastTrack dedykowane są raczej klientom dopiero przystępującym do programu, niemniej jednak mogą okazać się przydatne także dla istniejących użytkowników.

Krzysztof Sulikowski
2 sierpnia 2017, 14:21
1 340
Odsłony
Krzysztof Sulikowski
2 sierpnia 2017, 14:21
1 340
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.