Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Pierwszy zestaw rozwiązań Adobe i Microsoft o...

Pierwszy zestaw rozwiązań Adobe i Microsoft oddany do użytku

Na zeszłorocznej konferencji Ignite publicznie ogłoszono zawiązanie partnerstwa strategicznego między Microsoft i Adobe. Obie firmy połączyły swe siły, tworząc synergię takich produktów, jak Microsoft Azure, Adobe Marketing Cloud i Microsoft Dynamics 365. Temat został rozwinięty na dzisiejszym Adobe Summit - firmy ogłosiły dostępność pierwszego zestawu wspólnych rozwiązań. Co dokładnie weszło w jego skład?

Wspólny pakiet rozwiązań od Adobe i Microsoft - mówiąc ogólnie - ma za zadanie wspomóc firmy w przekształcaniu doświadczeń ich klientów. Rozwiązania te pomogą firmom w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem, a także w tworzeniu konkurencyjnych, spersonalizowanych i spójnych doświadczeń dla klientów. No dobrze, czas na konkrety:

  • Integracja Adobe Campaign i Microsoft Dynamics 365 pozwala firmom kompilować wglądy klientów z różnych kanałów, tworząc pojedynczy widok klienta, który może zostać wykorzystany, by personalizować jego doświadczenia w różnych etapach marketingu;
  • Adobe Analytics wraz z Microsoft Power BI oferują rozszerzone wglądy w dane behawioralne. Są one przesyłane do Power BI, gdzie m.in. otrzymujemy wizualizacje wpływu kampanii na poszczególne segmenty, sprawdzamy, które touchpointy są najbardziej efektywne i przekształcamy te wglądy w interaktywne wyniki gotowe do dalszego działania w czasie rzeczywistym;
  • Adobe Experience Manager Sites Managed Service jest teraz dostępny w Microsoft Azure, umożliwiając firmom szybsze dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń webowych i osiągnięcie wyższej efektywności bez względu na to, gdzie znajdują się klienci. Adobe Experience Manager pozwala dostosowywać zawartość przeglądarkową do dowolnego ekranu, dzięki czemu użytkownik oszczędza koszty zasobów i zarządzania.

"Dzisiejsi klienci mają wysokie standardy, gdy idzie o interakcję marek. Przedsiębiorstwa muszą dostarczać wyjątkowych doświadczeń na dużą skalę, gdyż w przeciwnym wypadku utracą klientów na rzecz konkurencji" - mówi Abhay Parsanis z Adobe - "Połączone rozwiązania sprzedażowe, marketingowe oraz customer intelligence od Adobe i Microsoft pozwalają markom osiągnąć lepsze zrozumienie i zaangażowanie klientów na poziomie wszystkich touchpointów". Jak dodaje Scott Guthrie z Microsoft: "Wierzymy, że połączona moc naszych technologii pozwoli przedsiębiorstwom okiełznać swoje dane na nowe sposoby, uwolnić krytyczne wglądy biznesowe i interaktywną analitykę. Wspólnie dostarczamy przykuwających uwagę, spersonalizowanych doświadczeń, które zapewnią lojalność i wzrost marki".

Krzysztof Sulikowski
21 marca 2017, 15:17
1 079
Odsłony
Krzysztof Sulikowski
21 marca 2017, 15:17
1 079
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.