Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Dziś globalna premiera Microsoft Dynamics CRM...

Dziś globalna premiera Microsoft Dynamics CRM 2016

Dynamics CRM to biznesowe rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, które wpływa na wzrost wydajności sprzedaży i skuteczność marketingu dzięki informacjom z portali społecznościowych, analizom biznesowym i zarządzaniu kampaniami w chmurze, lokalnie lub w modelu hybrydowym. Podczas dzisiejszej konferencji Convergence 2015 w Barcelonie odbyła się prezentacja najnowszej wersji pakietu, który jest już dostępny na całym świecie.

Jujhar Singh, główny menadżer w Microsoft Dynamics CRM, opisuje nowe wydawnictwo jako "ogromny skok naprzód". Dynamics CRM 2016 jest dostępny zarówno online, jak i w opcji na żądanie na 130 rynkach i w 44 wersjach językowych. Priorytetowe założenia najnowszej wersji pakietu mają za zadanie "umożliwienie organizacjom personalizacji doświadczeń klienta - angażowanie klientów we właściwym czasie, właściwym miejscu i z właściwym contentem; by dać im narzędzia, dzięki którym staną się bardziej proaktywni i umocnić ich inteligencją, zdolną prognozować trendy i identyfikować modele - by znać potrzeby klienta, zanim on sam je pozna" - mówi Singh.

Dynamics CRM 2016, źródło: http://cargas.com

Na blogu Microsoft Dynamics możemy przeczytać o trzech kategoriach, które otrzymały najbardziej znaczące uaktualnienia:

  • Produktywność - z możliwości CRM 2016 można bez przeszkód korzystać z poziomu oprogramowania produktywnego, wliczając w to Office 365. Wbudowane funkcje CRM znajdziemy w aplikacjach i usługach Outlook, Excel, Word, SharePoint, Office 365 Groups i OneDrive dla Firm.
  • Mobilność - CRM 2016 oferuje pełen zakres funkcjonalności offline dla teefonów i tabletów, możliwość tworzenia aplikacji mobilnych w oparciu o zadania, funkcję Mobile Application Management z Microsoft Intune i nową generację integracji z Cortaną, która obsługuje dane z zakresu sprzedaży, kont, umów i mobilnego marketingu z opcjami SMS, dostępnymi w wybranych regionach. Cortana Analytics Suite otrzyma dalsze rozszerzenia.
  • Zunifikowany serwis: CRM 2016 oferuje jedno zunifikowane rozwiązanie dla obsługi klienta w scenariuszach samoobsługi, obsługi z udziałem agenta i obsługi w terenie.

Więcej informacji znajdziemy na stronie Microsoft Dynamics CRM: Business & Social Intelligence.

Krzysztof Sulikowski
30 listopada 2015, 23:33
1 807
Odsłony
Krzysztof Sulikowski
30 listopada 2015, 23:33
1 807
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.