Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Apple promuje Outlook na iOS. W sklepie dla A...

Apple promuje Outlook na iOS. W sklepie dla Androida musimy go poszukać sami

Kilka dni temu esencjonalna dla Windows aplikacja, klient poczty Outlook, zawitała na platformy iOS i Android. Jeśli chcemy pobrać finalną wersję Outlooka z iTunes App Store, nie będziemy mieć z tym najmniejszego problemu - aplikacja jest bowiem promowana na stronie głównej sklepu. Zupełnie inaczej wygląda sytuacja w Google Play.

Apple - jak można sądzić - bardzo szybko zaaprobował nową aplikację Microsoftu. W głównym oknie sklepu iTunes App Store tytuł Microsoft Outlook zobaczymy bowiem na pierwszej pozycji w kategorii 'Najlepsze nowe aplikacje'. Aktualnie klient poczty znajduje się również na 15 pozycji w rankingu 'Najlepsze darmowe'. Właściwie można się było tego spodziewać. Gdy jesienią zeszłego roku darmowy pakiet Office został udostępniony na platformy iPhone, iPad i iMac, błyskawicznie wspiął się na szczyty tamtejszych rankingów. Powróćmy jeszcze do Outlooka. Aplikacja otrzymała ponad 410 głosów ze średnią oceną 4/4.

Outlook

Tymczasem jeśli posiadamy tablet lub smartfon z Androidem i chcielibyśmy pobrać na nie klienta Outlook (beta), będziemy musieli się trochę natrudzić. W sklepie Google Play nie znajdziemy bowiem żadnego odnośnika sugerującego istnienie takiej aplikacji. Tymczasem Outlook zdobył już 5776 opinii, uzyskawszy średnią gwiazdek 3,8 na 4 możliwe. Aplikacja nie zyskała jednak przychylności Google (co z resztą nie dziwi - firma nigdy nie promowała oprogramowania konkurencyjnego Microsoftu) i by ją pobrać, użytkownik musi sam ją wyszukać w sklepie lub skorzystać z odnośnika URL (link poniżej).

Aplikację Microsoft Outlook Zapowiedź możemy pobrać bezpłatnie ze sklepu Google Play Z kolei pełna wersja Outlooka na iOS dostępna jest w serwisie iTunes App Store.

Krzysztof Sulikowski
1 lutego 2015, 13:23
2 069
Odsłony
Krzysztof Sulikowski
1 lutego 2015, 13:23
2 069
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.